If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея
Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея
Кажи им да ти сложат чукащ баланс от вътрешния край а не лепещ или пак да ти лепят навътре.
Колеги, за втори път вече ми се случва балансиращите тежести след смяна на гуми да опират в апаратите при спиране. Джантите са си оригиналните Спийдлайн 15' за ТИ, апаратите също са стоковите. Дайте идея
Върни се и им кажи да ти сложат тънко олово ако имат де ,някой нямат за лети джанти,смятай пък за къв баланс става въпрос щом оловото не можи да ти оправят
два случая съм имал такива
Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!
как крив диск ще се отразни на апарата, че да опира в баланса на джантите?
няма да опира в джантите, а просто ще тресе при по-интензивно спиране. за тва беше цялата интервенция. Преди ми се беше случвало същото и тогава балансите опираха в апарата. Сега обаче не е такъв случая...остава варианта крив диск...някой ако има друго предположение, да казва
няма да опира в джантите, а просто ще тресе при по-интензивно спиране. за тва беше цялата интервенция. Преди ми се беше случвало същото и тогава балансите опираха в апарата. Сега обаче не е такъв случая...остава варианта крив диск...някой ако има друго предположение, да казва
Оттам трябваше да почнеш Сменяш дискове и накладки и си готов.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
За минимална дебелина на спирачен диск чувал ли си, че да даваш такива съвети?
Точно за това съм казал, "ако има живот във тях" (ако са далеч от контролата), понякога имам чувството, че презкачате през няколко думи, като четете написаното от човек.
Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Дисковете и накладките и отпред и отзад са почти нови. Вчера бях в Радиал и се видя, че нищо не опира и момчетата там обясниха, че няма как тва да е проблема. Все пак изправихме едната джанта, макар че уж беше изправяна преди има няма една седмица и настоях да се балансират наново. Вечерта покарах колата и се оказа, че вибрациите изчезнаха. Та към момента ще прескочиме момента с даването на нови 300-400 кинта за дискове и накладки. Ще я пробвам тея дни някъде по по-гладка настилка с по-висока скорост да видя дали не се заблуждавам из софийските дупки и лунен пейзаж и така...
Днес с огромно удоволствие установих, че съм бил прав все пак да мина първо баланс и изправяне, вместо да се хвърлям директно на дискове и прочее. Няма и помен от вибрациите при спиране и съм много доволен.
Comment